Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є документ про оплату в нашому магазині.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший товар, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Повернення виконується за рахунок покупця.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.
Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- надані фото товару, де чітко видно дефект;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Вартість зворотної доставки сплачує продавець.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (63) 587-63-44, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (Liqpay), повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.
Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Гарантія
Строк гарантії складає 6 місяців.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти;
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд;
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням.
Датою початку гарантії є дата вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.
Гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail auto.inside3031@gmail.com, вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.